SCENARIUSZ LEKCJI:
Jak zniekształcone myślenie wpływa na odczuwanie lęku?
Scenariusz jest rozwinięciem materiału „O lęku:, oswoić i zrozumieć lęk”. Podczas zajęć uczniowie zrozumieją czym są zniekształcenia poznawcze w jaki sposób wpływają na odczuwanie lęku.
Nauczą się jak rozróżniać fakty od interpretacji. Poznają metody radzenia sobie z lękiem.
Kto przygotował ten scenariusz:

Ewa Bielak
Psycholożka i psychoterapeutka terapii poznawczo-behawioralnej w trakcie certyfikacji. Pracuje z klientami z różnorodnymi trudnościami i zaburzeniami psychicznymi, m.in. lękowymi i depresyjnymi. W swojej pracy opiera się na klasycznej Terapii Poznawczo-Behawioralnej (CBT), wzbogacając ją o podejścia takie jak Dialog Motywujący, Terapia Schematów oraz Terapia Akceptacji i Zaangażowania (ACT). Pracuje głównie indywidualnie z klientami, ale prowadzi również warsztaty i webinary poruszające szeroki zakres tematów psychologicznych.

Noemi Markwas
Graficzka, absolwentka Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu. Doświadczenie zawodowe rozwijała pracując w studio graficznym Bękarty w Poznaniu oraz tworząc identyfikację wizualną popularnego portalu lifestylowego newonce, która jest używana do dziś. Obecnie współtworzy Fundację SEXEDPL tworząc materiały i ilustracje, w tym odpowiadała za przygotowanie graficzne wszystkich scenariuszy i prezentacji.
A co, jeśli mam pytania
lub potrzebuję wsparcia
w przygotowaniu zajęć?
Nasi eksperci czekają na Ciebie!
Napisz do nas



