Basia Pietruszczak, Hubert Pajączkowski i Magdalena Kosowska
Główne tematy poruszane podczas lekcji:
hejt, reagowanie na hejt, radzenie sobie z nim, bycie świadkiem lub świadkinią hejtu
Potrzebne materiały:
wydrukowane karty pracy z załączników; ewentualnie: tablica/ samoprzylepne karteczki/ czyste kartki do pracy grupowej/
przygotowany wcześniej link do interaktywnego tworzenia mapy myśli (w zależności od wybranego sposobu przeprowadzenia burzy mózgów)
Cel zajęć:
poznanie sposobów reagowania na hejt oraz radzenia sobie z nim; zachęta do reagowania, gdy jesteśmy świadkiniami lub świadkami hejtu
Psycholożka, nauczycielka wychowania do życia w rodzinie, edukatorka seksualna. W internecie działa jako „WdŻ dla zaawansowanych”. Przekazuje rzetelną wiedzę, poleca wartościowe książki, wspiera rodziców w trudnych tematach. Autorka kursu online dla rodziców i specjalistów pt. „Jak rozmawiać z dzieckiem o seksualności?” oraz książki dla dzieci przedszkolnych oraz wczesnoszkolnych pt. „Skąd się biorą dzieci? Ale tak naprawdę!”.
Noemi Markwas
Graficzka, absolwentka Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu. Doświadczenie zawodowe rozwijała pracując w studio graficznym Bękarty w Poznaniu oraz tworząc identyfikację wizualną popularnego portalu lifestylowego newonce, która jest używana do dziś. Obecnie współtworzy Fundację SEXEDPL tworząc materiały i ilustracje, w tym odpowiadała za przygotowanie graficzne wszystkich scenariuszy i prezentacji.